2010 m. liepos 19 d., pirmadienis

Hordes - Genesis

Ėjo ir praėjo, vienas iš rimtesnių šių metų turnyras.

Dalyvavo 10 žmogų, kurių dauguma žaidė Warmachines armijomis. Tiksliau buvo 2 Trollbloods, 1 Legion of everblight, 3 Protectorate of Menoth, 1 Khador, 1 Mercenaries, 1 Cygnar, 1 Cryx žaidėjai.

Kadangi Menotho žaidėjai visi pirmą kartą dalyvavo turnyre, tai turbūt pačio menoto žvilgsnis buvo nukreiptas į juos. O tai jautėsi nes patalpose temperatūra buvo tikrai virš 35 celsijaus

Visi susirinko laiku įvyko pirmo rato burtai, kurie daugumai veteranų buvo palankūs :D ir kova prasidėjo. 

Pirma kova Vs Ignas aka Tr1ple [mano brolis]

Kova sekėsi kur kas prasčiau nei tikėjausi, gal dėl to kad vakare mes dar treniravomės, jis žinojo mano taktiką ir modelius. Po ilgo artrition mūšio kurį aš pralaiminėjau mano mieloji raganė Calandra sugebėjo nuimti paskutinius gyvybės taškus nuo Kreosso ir paskutinėmis varžybų minutėm man atnešė pergalę. Oponentui koją pakišo paprasčiausias nepatyrimas, čia buvo jo penktas mūšis per trumpą warcasterio karierą.

Antra kova VS Rimantas aka batma

Kai išsistatėm armijas, pagalvojau w00t kiek trolių kitoj stalo pusėje, jei ko greitai nesugalvosiu sudoros ir suvalgys. Taigi nusprendžiau laikytis kairiojo flanko ir po truputi aukodamas saviškius laukti oponento klaidos. Oponentas klaidų nedarė. Tačiau Star Crossed keras man labai padėjo laikyti oponento būrius užimtus. O ištaikęs pirmą galimybę puoliau per kairį flanką ir šiaip ne taip sudorojau vargšą Madraką.

Finalinė kova Vs Danielius aka Danis

Visa jo armija turėjo Stealth, visi maniškiai šaudo...

Taigis nieko nelaukdami Troliai puolė visu pajėgumu į prieki. Didžiausia legiono priešas Lanisa mirė nuo Blast dmg pirmu ėjimu :D Tačiau troliai neišsigando ir judėjo į prieki. Ir jau berods priešai ranka pasiekiami, kai padariau lemtingą klaidą palikau atidengtą raganę. Tiesa ji buvo sukerėjusi Star Crossed ir Bullet dodger, kas jai leidžia pajudėti per 2 colius jei priešas nepataiko. Tai ir įvyko. Danis ruošėsi mane sumalti su miltais ir paliko savo raganę atsidengusia, tuo tarpu maniškė pasislėpė už trolių nugarų po netaiklaus šūvio. Sekantis ėjimas ir Lylyt jau suvalgyta Laukinio trolio.

Taigis kad ir koks oras, kad ir kokie stiprūs oponentai, šį kart buvo mano diena. Namo parsinešiau du medalius/monetas ir Troliakraujų antsiūvą.

Dėkojam Organizatoriam ir visiem dalyviam už labai gerai praleistą laiką.

Komentarų nėra: